Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu, Türkiye'nin Kovid-19 salgını sürecini başarıyla yönettiğini belirterek, bakanlığın talimatıyla gerçekleştirilen teftiş programının 3'üncüsüne ilişkin bilgiler verdi. Mem...
3 dakika okuma süresi
Bu haberi beğendiniz mi?
Adana ve çevresinden güncel haberleri takip etmek için sitemizi ziyaret etmeye devam edin.




