ANKARA (İGFA) - Ankara Büyükşehir Belediyesi, vatandaşların fiziksel aktiviteye teşvik edilmesi ve sağlıklı yaşam alışkanlıklarının desteklenmesi amacıyla doğa yürüyüşü etkinliklerine devam ediyor. Bu...
1 dakika okuma süresi
Bu haberi beğendiniz mi?
Adana ve çevresinden güncel haberleri takip etmek için sitemizi ziyaret etmeye devam edin.




