Belediye Başkanı Emrah Kozay’ın talimatıyla işçilerin geçmiş dönem alacaklarına mahsuben kişi başı 75 bin TL tutarındaki ödeme bugün çalışanların banka hesaplarına yatırıldı. Gerçekleştirilen ödeme, i...
1 dakika okuma süresi
Bu haberi beğendiniz mi?
Adana ve çevresinden güncel haberleri takip etmek için sitemizi ziyaret etmeye devam edin.




