Adana'da 2 sürücünün trafikte tartıştığı anlar, cep telefonu ile görüntülendi. Doktor olduğunu söyleyen kadın sürücü, kendisini cep telefonu ile kaydeden adamı tacizci olmakla suçlayıp otomobilini aşa...
1 dakika okuma süresi
Bu haberi beğendiniz mi?
Adana ve çevresinden güncel haberleri takip etmek için sitemizi ziyaret etmeye devam edin.




