Eğitim-İş üyeleri, 2025-2026 eğitim öğretim yılına ilişkin hazırladıkları dönem sonu değerlendirme raporunu açıklamak ve taleplerini duyurmak amacıyla İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğü önünde bir araya ...
1 dakika okuma süresi
Bu haberi beğendiniz mi?
Adana ve çevresinden güncel haberleri takip etmek için sitemizi ziyaret etmeye devam edin.




