Fenerbahçe'de gerçekleştirilen seçimlerin ardından yeniden başkanlığa seçilen Aziz Yıldırım, 8 yıl sonra sarı-lacivertli kulübün başına döndü. Seçim zaferinin ardından Yıldırım'ın kulüp adına yaptığı ...
1 dakika okuma süresi
Bu haberi beğendiniz mi?
Adana ve çevresinden güncel haberleri takip etmek için sitemizi ziyaret etmeye devam edin.




