Dünya Kupası ilk maçında Avustralya ile karşılaşan milliler sahadan 2-0 mağlup ayrıldı. D-Smart Spor Yorumcusu Semih Sezerli, mücadeleden saatler önce “Kupa Günlüğü” programında yaptığı nokta atışı te...
1 dakika okuma süresi
Bu haberi beğendiniz mi?
Adana ve çevresinden güncel haberleri takip etmek için sitemizi ziyaret etmeye devam edin.




