Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM) Başkanı Bayram Ali Ersoy, "1-2 sene içerisinde artık ÖSYM, 7 bölgede online sınavlar yapacak. 208-209 üniversitemiz bizim için bir sınav merkezi olacak" dedi...
1 dakika okuma süresi
Bu haberi beğendiniz mi?
Adana ve çevresinden güncel haberleri takip etmek için sitemizi ziyaret etmeye devam edin.




