ABD Başkanı Donald Trump, petrol yüklü tanker gemilerinin Hürmüz Boğazı'ndan geçmeye başladığını bildirdi. Trump, gemilerin "güvenli, emniyetli ve sorunsuz olan güney koridorunu kullandığını" kaydetti...
1 dakika okuma süresi
Bu haberi beğendiniz mi?
Adana ve çevresinden güncel haberleri takip etmek için sitemizi ziyaret etmeye devam edin.




