A Milli Takım teknik direktörü Vincenzo Montella, Dünya Kupası D Grubu son maçında ABD'ye karşı alınan 3-2'lik galibiyetin ardından, "Bu takım bunu hak etmedi. Onurumuzla bu turnuvadan çıkmak istiyord...
1 dakika okuma süresi
Bu haberi beğendiniz mi?
Adana ve çevresinden güncel haberleri takip etmek için sitemizi ziyaret etmeye devam edin.




